Ultraljud

Vaknade för en stund sedan! Har lite ont i magen och mår illa idag så jag tog faktiskt sovmorgon. Konstigt jag som trodde att illamåendet var över nu:S Känns så himla tråkigt nu när det är så fint väder också! Men men jag får väl mysa i soffan framför tv:n och försöka peta i mig en isglass hehe
På torsdag blir det iaf ultraljud:D Då får vi äntligen se vårat lilla underverk! Jag längtar så jag tror jag spricker haha det ska bli så himla underbart att äntligen få se vad som finns där inne i min mage! David och jag har pratat konstant om ultraljudet sen vi fick tiden och vi kan knappt bärja oss haha
Men nu är det bara 3 dagar kvar så det är nära nu iaf:D idag är jag 16+6 veckor gången för övrigt!
Hur upplevde ni ultraljudet som har vart eller är gravida?

Nu blir det tv och sedan får jag försöka ta tag i disken som ska plockas ur maskinen och damsuga lite!


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Tack så mycket :)

2009-06-01 @ 12:02:40
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv:

Jo det är sant. Kan inte bli så mycket bättre med vädret nu :-)

Jaha . åå så kul :D .

2009-06-01 @ 12:16:27
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0