Promenaddags!

Så där nu är man precis hemkommen! Har vart hos både mina och Davids föräldrar och firat mors dag. Blev ett väldigt kort firande hos min mamma dock eftersom jag var tvungen att hämta David från ett litet extraknäck som han gjorde idag och sedan köra honom till hans mamma och då va de ju lika bra att stanna där sedan:D Det har varit väldigt trevligt idag i alla fall, trevligt sällskap och mycket tårta:D Tårta sitter ju aldrig fel menar jag! haha
Tänk nästa år så är jag själv mamma och har en liten knodd som kommer fira mig! Känns helt overkligt!

Nu ska jag ta mig en promenad i det fina vädret! Får se hur länge jag orkar. Det är ju så fruktansvärt varmt ute haha men skönt att det äntligen är sommar ändå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0